Ingen varer i kurven.

Vælg en side

Ved køb på goodgaming.dk binder du dig ikke til yderligere køb. Goodgaming.dk er drevet og ejet af Just Good Gaming ApS (CVR 38804588), og har hovedsæde på Dirch Passers Allé 19, 2000 Frederiksberg, Danmark.

§1 – Ansvar

Handel på goodgaming.dk kan kun finde sted, hvis brugeren (herefter “bruger/brugeren”) erklærer sig indforstået med de købs og brugsbetingelser, der er gældende for køb på goodgaming.dk (herefter GG).

§2 – Betaling

§2.1 – Ordrebekræftelse og betaling

Når vi har modtaget din ordre og betaling, får du med det samme en onlinemeddelelse med besked om dit ordrenummer og det samlede ordrebeløb. Vi anbefaler, at du udskriver og gemmer denne meddelelse, som er din ordrebekræftelse. Betalingen kan ske med Dankort/VISA Dankort (1,39 DKK), VISA/MasterCard/Maestro/Visa Electron (1,35%) og JCB/American Express (3,75%) samt bankoverførsel (gebyrfrit). Ved betaling med kort vil din ordre blive tillagt et gebyr der svarer til GGs omkostning til vores indløser (NETS/SEB Euroline) for håndtering af betalingen. Der er forbundet et kortgebyr med brug af de forskellige betalingsmuligheder. Gebyret, for at benytte de respektive betalingskort og -måder, er oplyst i parentesen. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra goodgaming.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

§2.2 – Kreditperiode, betalingskort

Så snart GG har modtaget din returvare, tilbagebetaler vi beløbet til din bank eller betalingskortselskab, som derefter skal opgøre din konto. Der kan gå op til nogle uger, inden beløbet igen er disponibelt på din konto.

§2.3 – Sikkerhed ved køb

Det er fuldkommen sikkert at handle hos GG. Betalingen sker ikke på GGs egne servere, idet i sender kunden videre til ePays’ SSL-krypteret betalingsvindue, hvor betalingen vil finde sted. Det betyder, at det kun er ePays’ computere, der aflæser informationerne på dit betalingskort. Når deres sikkerhedsservere har modtaget informationerne fra dit betalingskort, bliver de sendt direkte videre til banken i krypteret form, og de vil aldrig blive gemt eller opbevaret hos GG. Betaling med betalingskort sker i overensstemmelse alle gældende love og regler for onlinebetaling i Danmark. Når du har gennemført en onlinebetaling, vil du modtage en ordrebekræftelse pr. e-mail. Den anbefaler vi, at du gemmer. Vær opmærksom på, at e-mails afsendt af GG kan havne i din spam-mappe. Kig derfor heri, hvis du ikke kan finde mailen i din indbakke. Hvis du ingen e-mails modtager, bedes du kontakte os, så vi manuelt kan sende dig din kvittering Hvis en tredjeperson misbruger dit betalingskort, hæfter du ikke selv for misbruget, med mindre du har overtrådt reglerne for brug af betalingskort.

§3 – Abonnement

Abonnements betingelser

Abonnementsaftalen udfærdiges mellem dig og GG.
Du skal være fyldt 18 år for at kunne tegne et abonnement hos GG. Vi leverer kun abonnementer til adresser i Danmark. Ved oprettelse af abonnement hos GG vil du modtage en bekræftelsesmail.

§3.1 – Bindingsperiode

Der er ingen bindingsperiode når du tegner et abonnement hos snackcase.

§3.2 – Opsigelse

Dit abonnement hos GG kan til enhver tid opsiges. Dette skal dog foregå før d. 1 i en måned.
Ved opsætning af abonnement giver du automatisk GG lov til løbende at trække betaling for dit medlemsskab indtil du opsiger din abonnementsaftale.
Log ind på din konto og vælg abonnementer. Her kan du opsige dit abonnement.
Bemærk at det ikke er en gyldig opsigelsesmetode ikke at benytte sig af sit medlemskab, eller at lade være at betale. Du vil derfor hæfte for din abonnementspakke.

§4 – Levering

§4.1 – Leveringstid

Leveringstiden er normalt fra 1 til 3 hverdage. Du vil modtage en email fra GG når varen er afsendt fra lageret.

§4.2 – Postvæsen

Levering sker med Post Danmark. Hvis der ingen er hjemme på modtageradressen vil postvæsenet anmelde leveringen til afhentning på det lokale posthus. GG påtager sig intet ansvar for den ekstra ulejlighed modtageren måtte have med evt. afhenting af varerne. Modtageren er forpligtet til at se efter at varen leveres i ubrudt emballage, og såfremt dette ikke er tilfældet, at foretage gennemsyn af det leverede sammen med postbuddet. Såfremt der er mangler skal der klages til postvæsenet, hvorefter GG hurtigst muligt vil erstatte eventuelle mangler. Endvidere er modtageren forpligtet til at sikre sig at forsendelsen indeholder de bestilte varer, og skulle det ikke være tilfældet, straks – og senest inden 8 dage – at påpege fejl og/eller mangler i leveringen til GG på e-mail kontakt@goodgaming.dk. Modtageren kan ikke påberåbe sig erstatning for en forkert leveret vare såfremt varen er taget i brug. Såfremt du ønsker at afhente varen, kan dette ske hos Just Good Gaming ApS på Dirch Passers Allé 19, 2000 Frederiksberg – dog ikke uden forudgående aftale. Ved afhentningen vil du blive bedt om at identificere dig med billede-ID og kvittere for afhentningen, så vi kan verificere og dokumentere at ordren udleveres til den rette person.

§4.3 – Forsendelsesudgift

Vi leverer altid gratis med GLS.

§4.4 – Faktura

Fakturaen modtager du både elektronisk, når din ordre er modtaget, samt med dine varer ved levering.

§5 – Returnering og Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

§5.1 – Returneringsfrist

Normalt senest 14 dage efter modtagelsen. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

– har modtaget din vare
– får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
– får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele
– får den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftaler om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode
– I juleperioden forlænger vi fristen. Alle varer som er købt mellem den 20. november og den 31. december, kan leveres tilbage indtil den 15. januar det efterfølgende år.

§5.2 – Betingelser for returnering

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@goodgaming.dk – i din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Produktet skal være intakt og i væsentlig samme stand og mængde som ved modtagelsen. Du hæfter kun for eventuel forreingelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenover, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug Ved køb af vores varer, kan den originale emballage udgøre en væsentlig del af varens værdi. Send derfor emballagen med retur for at sikre, at betingelserne for at fortryde er opfyldt. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

§5.3 – Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Varen sendes til følgende adresse:

Just Good Gaming ApS
Dirch Passers Allé 19,
2000 Frederiksberg
Tlf. 42 43 97 90
E-mail kontakt@goodgaming.dk

§5.4 – Forsendelsesudgifter ved tilbagelevering

Udgifterne ved tilbagelevering betales af kunden, med mindre returneringen skyldes en fejl fra GGs side. Udgifterne for returnering varierer afhængigt af ordrestørrelsen.

§5.5 – Refundering

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, som du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

§5.5.1 – Betalingskort
Har du betalt med kreditkort, krediteres beløbet til det betalingskort, som du anvendte ved købet.

§5.5.2 – Bankoverførsel:
Beløbet tilbageføres til din bankkonto.

§5.6 – Reklamationsret

Hvis du modtager en forkert eller en beskadiget vare, refunderer GG selvfølgelig forsendelsesomkostningerne, både for den oprindelige levering og for tilbageleveringen. Dette sker efter Post Danmark’s normale takster. Pakker sendt til GG pr. efterkrav vil blive nægtet modtagelse. Vi beder dig sende en mail til vores kundeservice på support@goodgaming.dk – Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for, at du har returneret varen. Når du handler på goodgaming.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Varen sendes til:

CVR 38804588
Just Good Gaming ApS
Dirch Passers Allé 19,
2000 Frederiksberg
Tlf. 42 43 97 90

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

§5.7 – Farver og størrelser

Vi påtager os ikke ansvar for mindre afvigelser i farver eller i størrelser på vores website. Dette bliver ikke betragtet som en GG-fejl og vil ikke udløse nogen refundering af omkostningerne, hverken i forbindelse med den oprindelige forsendelse eller med tilbageleveringen.

§5.8 – Varespecifikationer

GG påtager sig intet ansvar for at mål og vægt stemmer overens med kundernes egne målinger. De vægt og mål med mere, der opgives, er producenternes angivelser. Såfremt en vare på disse punkter ikke findes at leve op til forventningerne, gælder den almindelige 14 dages returret.